Hotel-Restauracja Spichlerz

Hotel in Stargardzie (Szczecińskim)

6.6 Rating
Liczba ocen:2

ul. Czarnieckiego 10 , 73-110 Stargard (Szczeciński) odległość od centrum: 0.6 kilometers

+48 xxx-xxx-xxx See

Reklama

Opinions and ratings

General evaluation 6.6

Średnie oceny według kryterów:

  • cena/jakość: 5.5
  • wyżywienie: 7.5
  • czystość: 5.5
  • obsługa: 7.5
  • udogodnienia: 5
  • wyposażenie: 5.5
  • lokalizacja: 10

Jak oceniano ten obiekt:

  • Gabriela

    Rating 3.7

    Gabriela Drzymała

    Pokoje poczatkowo czyste, podczas 3 noclegow pokoj nie byl sprzatany. Obsluga z recepcji nie ma przeplywu infomacji, chcieli nas skasowac dwa razy za pobyt, nie otrzymalismy rachunku tylko zwykle kp. A gdzie profesjonalny rachunek z wypisaniem ilosci noclegow i rodzaju uslugi??? Balagan w ksiazce z rezerwacjami. Cena w barze zalezna od osoby pracujacej. Jak pracuje Pani cena herbaty 6 zl a wieczorem jest Pan cena za ta sama herbate 4 zl. Wlasciciel robi zla reklame innym lokala prowadzacym podobna usluge , nie wiedzac z kim rozmawia i oczernia innych. Bardzo nie ladna i nieuczciwa zagrywka w biznesie. Czasami nalezy zamknac buzie i kulturalnie przyjac gosci hotelowych bez zbednych komentarzy. Czystosc karygodna. Ktos powinien popracowac nad tym hotelem bo do 3 gwiazdek to duzo brakuje. Mocno przereklamowane.

    • cena/jakość: 2/10
    • wyżywienie: 6/10
    • czystość: 1/10
    • obsługa: 5/10
    • udogodnienia: 1/10
    • wyposażenie: 1/10
    • lokalizacja: 10/10

    Expand Collapse

    Odpowiedź obiektu

    Pani ocena to totalna bzdura.Powinna Pani sama się tego wstydzić.Zamówiła Pani pokoje bez śniadań dla gości weselnych z 25 % rabatem i jeszcze ocenia Pani ,że to za dużo(2 pkt. na 10 możliwych)Dla Pani wszystko było za drogie,nawet pokój małżeński, który nie był wynajęty za mniejszą cenę.W naszym kraju pracownicy też chcą zarabiać i godnie żyć.Przez to lokal w którym robiła Pani wesele nie dał sobie rady i jest wystawiony na sprzedaż.Wiedziałem,że są to Pani znajomi co od pani się dowiedziałem.Mówiłem,że jest to ładny lokal ale się nie przyjął.Zaczynali w tym samym czasie co nasz hotel i nie był nigdy konkurencją.Nasz hotel nie jest przereklamowany co widać po powtarzalności gości hotelowych.
    Pokoje były sprzątane,czego nie reklamowali inni goście z Niemiec.Cena herbaty została obniżona,czego nie wiedziała recepcjonistka.Być może dawno nie sprzedawała herbaty.Państwo mieli dostęp do restauracji cały czas,mimo,że w godz.10,00-16,00 była ona zamknięta.Otrzymała Pani największe,najładniejsze pokoje,bo każdy pokój jest w tym zabytkowym hotelu inny.Również wyposażenie jest takie, jak w hotelu trzygwiazdkowym(Ocena-1).Staraliśmy się żeby, Pani pobyt w hotelu był jak w domu i taka opinia.Mogła Pani zgłosić swoje niezadowolenie,czego nie potwierdzali Pani goście którzy dowiedzieli się o tej negatywnej opinii nocując dłużej.Codziennie jestem w hotelu i pilnuję tego biznesu,dlatego nie muszę obawiać się o ilość gości.Szkoda tylko ,że dla Pani wszystko było be i nie miała Pani śmiałości to powiedzieć.Rachunek odebrał Pani teść.Bardzo przepraszam za moich pracowników i to,że rozmawiałem z Panią nie widząc,że jest Pani z tego niezadowolona.Takie jest ryzyko prowadzenia usługi hotelowej i gastronomicznej.

    Expand Collapse

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?

  • Rating 9.6

    magik

    • cena/jakość: 9/10
    • wyżywienie: 9/10
    • czystość: 10/10
    • obsługa: 10/10
    • udogodnienia: 9/10
    • wyposażenie: 10/10
    • lokalizacja: 10/10

    Expand Collapse

    Czy opinia była dla Ciebie pomocna?