Already 47 341 Accommodation establishments

have been added for free to the eholiday.pl database

There are two ways of adding accommodation sites to our base:
By contacting our helpline

Helpline is available on weekdays:
Mon – Fri from 8 00 – to 17 00.
Payment in accordance with the tariff of the caller.

or

Using our Internet form

Please fill in the form below. We will soon contact you as soon as we receive it and add your accomodation establishment to the eholiday.pl database

Should you have any questions regarding the presentation of your facility in our service, go to the Ask a question bookmark or click here.

Recommendation Program Fill in this box ONLY if your accommodation advert is added as a recommendation by another accommodation establishment taking part in the "Recommendation program"

The eholiday.pl sp. z o.o. group with registered seat at al. Jerozolimskie 148, 02-326 Warsaw is the Administrator of the Data provided in the form. Your data will be processed solely for the purposes of registration of the facility. No data shall be revealed, without your consent, to third parties within the meaning of Art. 7 item 6 of the Act of 29 August 1997 on personal data protection (uniform text, J.o.L. of 2015, item 2135, as amended). You are entitled to access and modify the data. The data is provided voluntarily.

What we offer

By adding your facility to the eholiday.pl database:
  • You will gain access to a convenient, user-friendly administration panel and visit statistics;
  • Your personal assistant will address all the difficult questions you may have;
  • You will gain access to reports, analyses and articles concerning the accommodation market;
  • You will be able to participate in dedicated marketing training programs - Travel 2.0;
  • You will join the group of 45 thousand satisfied clients of eholiday.pl.
Remember: every month, eholiday.pl website is visited by over 1 million users; in the holiday season, the number of users is as high as 2.5 million!

Any questions?

Call our special helpline
801-011-477 (payment in accordance with the tariff of the caller)
or for mobile phones
884 884 333 (payment in accordance with the tariff of your operator)
available during weekdays from 8:00 to 17:00
^

Gwarancja najlepszej ceny

W momencie rezerwacji oferujemy najniższą dostępną cenę – gwarancja udzielana jest przez właściciela obiektu

W przypadku, jeżeli dokonają Państwo rezerwacji usług oznaczonych symbolem „Gwarancja Najlepszej Ceny” w serwisie i w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, znajdą Państwo w niższej cenie ofertę Operatora dotyczącą świadczenia usług, których zakres jest tożsamy z zarezerwowanymi przez Państwa usługami w okresie objętym rezerwacją, w tym samym ośrodku, Operator, obniży cenę rezerwacji usług do ceny oferty konkurencyjnej Operatora, dostępnej za pośrednictwem sieci internet, o ile spełnione zostaną łącznie następujące warunki.

Warunki skorzystania z możliwości obniżenia ceny

Roszczenie o obniżenie ceny nie będzie Państwu przysługiwało, nawet w przypadku spełnienia warunków, o których mowa powyżej, jeżeli oferta konkurencyjna stanowi pochodną uwzględnienia punktów lojalnościowych, specjalnych stawek członkowskich lub nagród oferowanych przez pośredników biorących udział w procesie rezerwacji.


Loading…
Loading…