Historia
Jesteśmy z Wami już od 2004 roku! Zaczynaliśmy jako start-up zrodzony z pasji i szybko staliśmy się jednym z największych i najpopularniejszych serwisów noclegowych w Polsce. Nasze wysiłki w dostarczaniu jak najlepszych usług doceniali kolejno eksperci branżowi i finansowi, inwestorzy i media, ale przede wszystkim Wy - nasi Klienci. Dziś w naszej bazie znajduje się ponad 46 tys. obiektów noclegowych z całego kraju, od zupełnie małych po luksusowe apartamenty i hotele. I nie jest to nasze ostatnie słowo!
Nowe logo
Nasze nowe logo składa się z dobrze znanej i rozpoznawalnej nazwy eholiday.pl oraz ikony, tzw. sygnetu.
Ikona jest stylizowaną, małą literą „e” wpisaną w koło. Centralny otwór wywołuje skojarzenie z domem, z „dobrym noclegiem”, do którego prowadzi linia przypominająca drogę.
Nazwa zapisana jest w kolorze ciemnoniebieskim, tak jak w poprzednim logotypie, natomiast ikona w jasnoniebieskim, wyrażającym lekkość i nowoczesność.
Autorem rebrandingu jest znana agencja brandingowa Studio Ikar, która ma na swoim koncie pracę nad takimi markami jak Żubr, Jan Niezbędny, Krakus, Muszynianka czy Melle.
Geneza
Genezę powstania nowego logotypu najlepiej oddaje ikonografika poniżej. Na znak, będący stylizowaną literą „e”, składają się trzy inne symbole wyrażające kolejno: ecommerce, nocleg, satysfakcję. To także trzy filary naszej działalności biznesowej:
e-commerce - w 2013 roku rozpoczęliśmy projekt „rezerwacje online”. Chcieliśmy zrewolucjonizować polski rynek noclegowy poprzez wprowadzenie rozwiązań zarezerwowanych do tej pory tylko dla największych graczy na rynku. Teraz możemy powiedzieć, że mieliśmy rację - liczba obiektów przystępujących do naszego projektu rośnie z miesiąca na miesiąc!
nocleg - to istota naszego biznesu: dostarczenie użytkownikowi informacji o „dobrym noclegu”, do której dziś dołącza coś jeszcze - możliwość dokonania rezerwacji. „Dobry nocleg” to nie tylko slogan. To coś, w co wierzymy od początku naszej działalności.
satysfakcja - jakość jest naszą pozytywną obsesją, zarówno w relacji z właścicielami obiektów turystycznych, jak i z użytkownikami planującymi wypoczynek. Robimy wszystko, by dostarczać jak najlepszy produkt, dzięki czemu nowi klienci polecają eholiday.pl swoim znajomym i wciąż do nas wracają.
Dlaczego zmiana?
W 2017 roku rynek wygląda zupełnie inaczej niż w 2004 roku, gdy rozpoczynaliśmy naszą działalność. Jesteśmy świadkami i uczestnikami rewolucji technologicznej, która zmienia sposób, w jaki konsumujemy media, zasięgamy opinii, robimy zakupy i funkcjonujemy społecznie. Przeobrażając się z serwisu typowo noclegowego w serwis rezerwacyjno-turystyczny podążamy za tymi zmianami, jednak zachowujemy wierność temu, co dobre i sprawdzone. Nasze nowe logo symbolizuje te zmiany, pokazuje kierunek, w którym podążamy, ale też nawiązuje do tego, co było i jest dla nas ważne od początku naszego istnienia.
Materiały do pobrania

Pobierz logo

^

Gwarancja najlepszej ceny

W momencie rezerwacji oferujemy najniższą dostępną cenę – gwarancja udzielana jest przez właściciela obiektu

W przypadku, jeżeli dokonają Państwo rezerwacji usług oznaczonych symbolem „Gwarancja Najlepszej Ceny” w serwisie i w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, znajdą Państwo w niższej cenie ofertę Operatora dotyczącą świadczenia usług, których zakres jest tożsamy z zarezerwowanymi przez Państwa usługami w okresie objętym rezerwacją, w tym samym ośrodku, Operator, obniży cenę rezerwacji usług do ceny oferty konkurencyjnej Operatora, dostępnej za pośrednictwem sieci internet, o ile spełnione zostaną łącznie następujące warunki.

Warunki skorzystania z możliwości obniżenia ceny

Roszczenie o obniżenie ceny nie będzie Państwu przysługiwało, nawet w przypadku spełnienia warunków, o których mowa powyżej, jeżeli oferta konkurencyjna stanowi pochodną uwzględnienia punktów lojalnościowych, specjalnych stawek członkowskich lub nagród oferowanych przez pośredników biorących udział w procesie rezerwacji.


Loading…
Loading…